Nejasnosti u jídelníčku a tréninku

vše co má souvislost se správnou stravou

Moderátoři: pascal, keba

jakub4

Nejasnosti u jídelníčku a tréninku

Příspěvekod jakub4 » 14. dub 2013 9:48

Dobrý den všem:) Potřeboval bych prosím trochu poradit ohledně stravy, tréninku apod :). Je mi 18 let , váha: 74kg ,výška 180cm
Objem jedu od začátku března . Dalo by se říct,že jsem začátečník ,ale techniku cviků zvládám dobře . Dlouhou dobu jsem hubnul ,před rokem jsem měl 84kg ,a stáhl sem to na 70 . Jak jsem se již zmínil jedu Objem . Ted dojíždím HST -V tomto tréninku jsem zvedal Bench: 75kg , MT-100kg , dřepy : 105kg .... Neni to moc a neni to moje maximálka ,pouze tyto váhy máme v posledním týdnu no . Nějak ani nevíme co pojedeme po HST ( asi 5x5)...

Jídelníček:

Snídaně: V tréninkový den- 3x míchaná vajíčka s celozr.pečivem a zeleninou / Netréninkový den- vločky s ovocem 120g + jogurt bílý (posypu skořicí) + 20g whey core100 (protein)
Svačina - 180g cottage s domácím kváskových chlebem(150g) / celozrnné pečivo(150g) se šunkou sýrem .... v obou případech zelenina je .
Oběd - Jsem student a máme na výběr pouze z jednoho jídla :X ,ale většinou je maso a příloha :)
Svačina před tréninkem- Banán
Hned po tréninku - gainer
Večeře - 150-200g kuřecího(krutího) masa s rýží/brambory/kuskus/těstoviny + zelenina
2. večeře - 250g odtučněného tvarohu / někdy jen 125g podle toho kdy jdu spát

Jím pravidelně po 2,5-3 hodinách

v tréninkový den : B-150g ,S-300,T-50
Netréninkový den : B-120(130) ,S- 350-400 , T 60-70

Rád bych nabíral ,ale né jenom tuk :X ...hlavně svaly no . Jinak chodím 3x týdně do posilovny a v netréninkový den chodím na 30 minut si zaběhnout.

Je tento jídelníček v pohodě? Jinak níže mám ještě pár dotazů ,ve kterých mi neni tak uplně jasno .