Acův blo(k)g - Zpět do formy

zaznamenávejte své úspěchy/neúspěchy zde

Moderátoři: pascal, keba

AcesBreaker
Příspěvky: 8
Registrován: 9. bře 2010 10:44
Bydliště: Czech Republic,EURO

Acův blo(k)g - Zpět do formy

Příspěvekod AcesBreaker » 8. srp 2012 10:38

Zdar bejci,

tak musím konstatovat že roční přestávka, kdy jsem se dostal ke cvičení asi jen jednou je opravdu hodně znát.
Z břicha které už se pomalu blížilo k "pekáči buchet" se stal už jen obrácený pekáč dnem vzhůru :-) Cítím to i na psychice,jsem hrozně unavený a pořád mě všechno bolí. Jedno pozitivum to ale má. Konečně jsem se dostal z mých 75kg na váhu mezi 82-84kg,což byl můj cíl. Teď jen vytěsnit nějaký ten tuk a nahradit ho svalovou hmotou :twisted:

Trénovat tedy začínám od dnešního dne a cílem je chodit 3x týdně do posilky a alespoň 2x týdně kardio (plavání,běhání a podobné srandičky)

Přikládám ještě trénink. Chci začít s Total body alespoň na 6.týdnů abych se zase dostal do formy a potom si vyhlídnu nějaký více zajímavý plán.

Rozcvička
15 minut běh

* Bench press na šikmé lavici hlavou nahoru : 3x12
* Přitahování jednoruček v předklonu 3x12
* Tlak s velkou činkou 3x12
* Leg press 3x12
* Tricepsové tlaky 3x12
* Biceps s velkou činkou 3x12
* výpony ve stoje 3x12
* břišní svaly 3x15-20

(pokud byste měli nějaké připomínky,rád je uslyším)

Dalším kamen úrazu je jídlo. Snažím se jíst pravidelně a rozhodně teď neřeším přesné váhy. Snažím se jíst saláty,ryby,kuře,rýži,brambory,luštěniny...nic smaženého. Nepiju sladké vody ale jen neperlivou vodu.. Na tomhle musím rozhodně zapracovat to vím ale jak se říká.... Na začátečníkovi jde vidět každé cvičení a změna v jídle :-)

Zatím držte palce. Ještě se pokusím nahrát fotky abyste viděl s čím začínám pracovat.

Zpět na “Tréninkové logy”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů