Trénink pro začátečníky

důležité info pro ty, co přistoupili na železnou hru

Moderátoři: pascal, keba

Uživatelský avatar
skWor
Příspěvky: 1657
Registrován: 27. srp 2008 17:23

Příspěvekod skWor » 8. črc 2010 11:06

A hlavne hodne se venovat strecingu.
Impossible is a word to be found only in the dictionary of fools. – Napoleon Bonaparte

Uživatelský avatar
Jirkas
Příspěvky: 4066
Registrován: 29. lis 2007 22:03

Příspěvekod Jirkas » 8. črc 2010 12:35

skWor píše:A hlavne hodne se venovat strecingu.


To taky samo, ale urcite nedelat statickej strecink pred treninkem :)
You gotta search within you, you gotta find that inner strength and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse

heker121
Příspěvky: 14
Registrován: 20. led 2011 19:05

Příspěvekod heker121 » 11. dub 2011 20:15

Pondelok

Drepy 12x3
Bench Press 12x3
Príťahy T-baru 12x3
Millitary Press 10x3
Bicepsový zdvih jednoručkami 8x4
Francúzske tlaky 8x4

Streda

Leg press 12x3
Rozpažovanie s jednoručkami 12x3
Mŕtve ťahy 12x3
Predpažovanie s jednoručkami 10x3
Bicepsové zdvihy s VČ 8x4
Tricepsové sťahovanie kladky 8x4

Piatok

Drepy 12x3
Bench press na negatívnej lavici 12x3
Zhyby 8x4
Kliky na bradlách 10x4
Sťahovanie kladky na ramená 8x4
Výpony na lýtka 20x3

čo poviete? Tréning pre začiatočníka

Uživatelský avatar
Jimi boi
Supporter
Příspěvky: 3317
Registrován: 10. říj 2006 17:53
Bydliště: Doma

Příspěvekod Jimi boi » 11. dub 2011 20:41

Za predpokladu, ze pises opakovani X serie, tak me to prijde ok. Jen bych ve stredu dal mrtvy tah na prvni misto a mozna by stacil na ramena 1 upazovaci cvik...
Fuckings cool, but Jim is a romantic type

heker121
Příspěvky: 14
Registrován: 20. led 2011 19:05

Příspěvekod heker121 » 11. dub 2011 20:52

myslíš tu stredu?..nto rozpažovanie som myslel na prsia ...a jj mrtvy ťah dam na prve miesto :)

Uživatelský avatar
Jimi boi
Supporter
Příspěvky: 3317
Registrován: 10. říj 2006 17:53
Bydliště: Doma

Příspěvekod Jimi boi » 11. dub 2011 21:02

heker121 píše:myslíš tu stredu?..nto rozpažovanie som myslel na prsia ...a jj mrtvy ťah dam na prve miesto :)

jasne, moje chyba :) podle me je to OK :!:
Fuckings cool, but Jim is a romantic type

wireen
Příspěvky: 5
Registrován: 21. zář 2011 14:09

chtěl bych začít, ale nevím, jak

Příspěvekod wireen » 22. zář 2011 10:23

Také bych se chtěl začít věnovat posilování, ale nevím, jak začít, jak na to. Do posilovny jsem nikdy nechodil, snad jen na škole, ale to mi moc nedalo, jelikož jsem neměl žádné solidní vedení. Nyní se u nás poohlížím po nějaké posilovně, kam bych mohl začít chodit. Jinak jsem předtím provozoval jízdu na kole, fotbálek a floorball. Budu rád za jakoukoli radu, jak a čím začít.
Zajímám se o kinezio tejpování neboli kinesio taping.

Uživatelský avatar
longer
Příspěvky: 217
Registrován: 20. zář 2010 14:21
Bydliště: Hradec Králové

Re: chtěl bych začít, ale nevím, jak

Příspěvekod longer » 22. zář 2011 10:41

wireen píše:Také bych se chtěl začít věnovat posilování, ale nevím, jak začít, jak na to. Do posilovny jsem nikdy nechodil, snad jen na škole, ale to mi moc nedalo, jelikož jsem neměl žádné solidní vedení. Nyní se u nás poohlížím po nějaké posilovně, kam bych mohl začít chodit. Jinak jsem předtím provozoval jízdu na kole, fotbálek a floorball. Budu rád za jakoukoli radu, jak a čím začít.


Začal bych tím, že si to tady všechno přečteš, především v sekci "Začátečníci". Až ti nebude něco konkrétního jasný, můžeš se ptát dál. :)

Uživatelský avatar
Lyric
Příspěvky: 1
Registrován: 5. lis 2011 11:53
Bydliště: Kladno

Příspěvekod Lyric » 14. lis 2011 11:38

před měsícem jsem s tímhle tréninkem jako začátečník zkusil odstartovat cvičební zkušenost a jsem s ním dost spokojenej...sice je brzy na viditelné výsledky ale pomalu začínám sílit jistě se nechám touhle sestavou ještě dlouho vést 8) díky

Thane911
Příspěvky: 3
Registrován: 6. čer 2012 18:14

kardio

Příspěvekod Thane911 » 16. říj 2013 14:35

Čaute, od piatku začínam s týmto tréningom a mám otázku ohladom kardia. Mám 20 rokov, 183cm a 83kg. Za posledné mesiace som dosť pribral takže by som chcel okrem budovania svalov aj zhodiť tuk hlavne z brucha a tak sa vás chcem opýtať kedy cez týždeň a v akej forme by som ho mal zaradiť do tréningu. Trénovať budem Po St Pi a myslel som, že keď odcvičím tréning tak pojdem na rotoped na cca pol hodinu ale neviem či je to dosť či málo alebo či by som mal zvoliť radšej nejaký beh atď.


Zpět na “Začátečníci”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti